6.8.07

FELSZIGET FESZTIVAL 2007

Share


... az idei Felsziget eleg jol sikerult, ebbol kifolyolag kep annal kevesebb lett...


a kolozsvari "Excalibur Bábtheátrum" eloadasarol keszult nehany foto, ez volt az elso amit lattam ott, aztan gyorsan leraktam a gepet. Az eloadas cime egybkent „Oedipus Kolonosban” - aki nem latta, banhatja am!








az alabbi kep a kedvencem - buszke vagyok ra he he..





azt meg erdekessegkeppen hozzatennem, hogy bar az eloadas jol sikerult, tetszett is mindenkinek, az eloado azt kovetoen otven meter magasbol a melybe vetette magat.. sikoltozott, de tulelte :D






...aztan meg le


jo volt ujra a foldon :D

vegul pedig: egy homalyos Tsillag avagy Fetske

ezenkivul volt meg harom kedvenc koncertem - Korai Orom, Zagar es Blazzaj... es tanultam par ugyes poi-trukkot a muveszsatorban egy "nem-csak-jol-zsonglorkodni-de-tanitani-megmagyarazni-tudo" fijutoool :)

0 beszolas: