6.8.09

garana jazz

Share


itt kávéztunk reggelente:

"főztünk" is:

és a legjobb koncertek is itt voltak (persze szerintem):

visszaúton megálltunk Hawaiion egyet fényképezkedni
(hogy majd felrakjuk a ziwiwre vagy cseva):


6 beszolas:

Claudia said...

Qué bonitas fotos!!!!! Qué bueno que te has divertido!!!!!!

Józsi said...

Szia Zsófija!

Jó a blogod, a Sudoku nagyon jó ötlet!:)

Üdv.
Józsi

zsooofija said...

kosz.. mar epp le akartam venni, de akkor hagyom. ismerjuk egymast amugy?

Józsi said...

Igen. Találkoztunk egyszer, nemrég, Pesten a VI. kerületben.

zsooofija said...

jah.. megvan mar :D. eloszor azt hittem a sajat pasim kommentelget itt sunyiban (bar meglepodtem volna, ha valoban o, mivel nem egy sudoku-rajongo), de mostmar latom, hogy a baratnome.

izácska said...

Jah, még a pasikat is ugyanúgy hívják:-)
Hát ez bolond! Minek kommentelget ide? Aszondta bír, de én nem hiszem:-))